Assets assembled to be used in this project:
Vintage House Asset
Voor deze project gebruik ik voornamelijk deze asset pack om mijn omgeving in elkaar te zetten. Het is een asset pack die voledig optimised is met een aantal werkende shaders en particles. Daarnaast is er ruimte om assets te kunnen aanpassen.
Vintage House Asset
Voor deze project gebruik ik voornamelijk deze asset pack om mijn omgeving in elkaar te zetten. Het is een asset pack die voledig optimised is met een aantal werkende shaders en particles. Daarnaast is er ruimte om assets te kunnen aanpassen.
Azure[Sky] Dynamic Skybox
Ik heb gekozen voor een dynamic weather system om een realistische omgeving te kunnen maken.
Hierbij kan ik het hard laten stormen of heel erg lichte regen of een heldere lucht waar de maan/zon kan schijnen door de ramen.
Substance in Unity
Voor de vintage house assets heb ik substance voor unity nodig om de textures en materials goed te laten kunnen werken. Anders is er geen textures om te zien in het game.
Post Processing Stack
Post processing is nice om een sfeer te brengen via de camera.
Daarbij kan ik fog, anti aliasing, Depth of Field, Motion blur, Adaption, Bloom,
Chromatic aberation, Grain en Lut aanpassen.
Met Lut kan ik een filter over mijn camera gooien voor kleur aanpassingen.
Comments
Post a Comment